OMBUDSMAN İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİ




Birçok arkadaşım, ‘bugünlerde kalabalık yer olan kamu kurumana gitme’ dedi ama 3 hafta beklemek uzun geldiği için, bugün ombudsman denetçisi ve özel kalem müdürü ile görüştüm ve 7 farklı yazıdan, 36 sayfalık dökümanları kendisine teslim ettim. Ben başkan olarak, görevimi yaptığıma inanıyorum.

Sizlerden kaç kişinin müracaat ettiğini henüz bilmiyorum. Bundan sonraki aşama, sizin başvuru sayısındaki artışta... https://ebasvuru.ombudsman.gov.tr/ sayfasındaki başvurulara 4 ay içinde cevap bekliyoruz. Son nokta olan yerde, güzel sonuç alabilmemiz için, herkes form doldurup, yönetmelik tasarı önerilerinin artık onaylanması için birkaç cümle yazsın.

E başvuru ile korkulacak, sorun oluşturacak herhangi bir durum ortaya çıkmaz! Çoğunluk sayfaya yazmaz ise, ‘demek ki, önemli bir konu değil’ denilerek, sümen altı edilir. Sadece sosyal medyaya talepler yazmak ile olmuyor, hareket gerekli.  Hareket sadece bir form doldurmak...

Güzel bir sonuç almak dileğiyle..

.
Ebru ÖZTÜRK
Epilepsi ve Yaşam Platformu Kurucus&Başkanı

www.epilepsiveyasam.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Epilepsi hastaları ne engelli ne sağlıklı görülüyor

EPİLEPSİ HASTALARININ SÜRÜCÜ EHLİYETİ ALMALARI İLE İLGİLİ YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK İÇİN HAZIRLANMIŞ OLAN ÖNERİ TASLAĞI