EPİLEPSİDE NEREDEN NEREYE GELDİK?









2017 Temmuz ayında verilen yönetmelik tasarı önerimiz, 2018 Ocakta ehliyet için İç İşleri Bakanlığı komisyonuna girmişti.2018 Mart ayında ehliyet, nisan ayında engel dereceleri ile ilgili ilk aşamanın yanıtları geldi. Bunun üzerine Mayısta TBMM ve Bakanlıklara tekrar gittim ama 6 ayda bir toplanan komisyon için 2018 Temmuzdaki komisyon girmedik çünkü 2018 Mayısta milletvekili seçimleri vardı ve gerekli kişilere ulaşamamıştım. Ekimde tekrar ziyarete gittim ama aylardır TBMM kapalıydı ve acil konular ele alınıyordu, fazla aktif olamadık.  2019 Ocakta Ankara’ya gidemezdim, 62 şube ve 19 il temsilciliği örgütlüyordum, bu sefer 2019 Temmuz geliyordu. Önce Ekim, Mart, sonra Mayıs ayında yapılan görüşmeler, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Çalıştay’ına ülke çapında davet dilen 3 dernek ve 5 vakıftan birisi olmamız, Barolar Birliği’nin sayılı derneklerinden biri olarak çağrılmamız, derken 21 Şubat 2019 Çırağan Sarayı’nda epilepsi konusunu ele alan, siyasilerin, sanatçıların, sporcuların olduğu yemeğin düzenlenmesini sağlayıp, orada 2 konuşmacıdan birisi olmam, epilepsiyi ve epilepsilileri biraz daha ön plana çıkarttı. Derken epilepsi ile ilgili ilk bülteni tek başıma hazırladım ve sponsor buldum. Ne de olsa 2001 de yapılanları biliyordum, 2019 da yapılanları da, basınla ilgili 2003’de basındaki resimlerimize kadar ulaştım. Bu arada epilepside ilk yardım için sponsor buldum ve derneğimizdeki arkadaşlarımızın da desteği ile ilk yardım videosunu profesyonel olarak hazırlattım ve bakanlıktan bunu resmi kurumlara göndermesini rica ettim. Böylece bir hayat daha kurtaralım! 






İlk Mobil Sözlüğü Ebrunun Sözlüğü Girişimcisi

http://www.yasamgazetesi.com.tr/saglik/epilepside-nereden-nereye-geldik-h209655.html?fbclid=IwAR3RV8Wu_uGl7Mg_Ic6a-Ku16sUZCKRnpqtI8YC1WV2JAQ9bZadObuvzS7Awww.ebrununsozlugu.com
www.ebrununsozlugu.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Epilepsi hastaları ne engelli ne sağlıklı görülüyor

EPİLEPSİ HASTALARININ SÜRÜCÜ EHLİYETİ ALMALARI İLE İLGİLİ YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK İÇİN HAZIRLANMIŞ OLAN ÖNERİ TASLAĞI